Navigacija
Pagrindinis
Forumas
SKYPE CHAT
Parama
Patalpink
Paieðka
RSS
Susisiek
Reklama
@minam.lt
Pasirink
Straipsniai
Dviratis?
Dviraèio tipai
Gamintojai
Eismo taisyklës
Leidiniai
LT Olimpieèiai
Patarimai
Pamokos
Tuning`as
Garaþas
Video galerija

BMX
Kas yra BMX
Pamokos
Video

PRAMOGOS
Darbalaukiai
Foto galerija
Muzika
Video
Þaidimai

KELIONËS
Dviraèiø nuoma
Turisto atmintinë
Trasos
Þygiai

KRITINË MASË
Kas yra KM?
KM taisyklës
Organizacija
KM uþsienyje
KM Tvarkaraðtis
KM Video

KITA
Taisyklos/Shop
Humoras
Kritinë masë
Vilnius: 2020-01-31 18:00 Katedros aikðtë
Kaunas: 2020-01-31 19:00 Miesto sodas (prie Muzikinio teatro)
Klaipëda: 2020-01-31 18:00 Prie “BIG”
Alytus: 2020-01-31 18:00 Rotuðës aikðtë
Jonava: 2020-01-31 19:00 Prie parduotuvës “Iki” aikðtelë (Chemikø g. 1)
Këdainiai: 2020-01-31 18:00 Rinkos aikðtë
Paneveþys: 2020-01-31 18:00 Laisvës aikðtëje prie fontano
Maþeikiai: 2020-01-31 18:00 Senamiesèio parko stadionas
Marijampolë: 2020-01-31 18:30 prie parduotuvës “Liuks dviratis” (Kauno g. 59)
Ðiauliai: 2020-01-31 18:00 Prie Dviraèiø muziejaus (Vilniaus g. 139)
Visaginas: 2020-01-31 18:00 Aikðtë prie Hansabanko (Veteranø 5)
Palanga: 2020-01-31 18:00 Prie Palangos botanikos parko pagrindinio áëjimo(ðiuo metu nevyksta)

RSS

Naujienø RSS
Orai
Apklausa
Ar mëgstate vaþinëtis dviraèiais?

Taip

Ne

Að nemëgstu ðio sporto

Nordamas balsuoti turite prisijungti.
Reklama
Temos perira
MINAM.LT | MINAM.LT | Nuomonës/Naujienos/Info

Atspausdinti Reitingas Naujoji perira

Autorius creato un modo per connetterti
Banning

Member

Nario avataras

Rank 9

Praneimai: 1667
stojs: 08.06.18

Parayta 05-12-2019 06:28
Ik heb twee plekken op de Rock'n'Roll Edinburgh Halve Marathon om weg te geven - dat is er Nike Air Max 95 Mujer een voor jou en een voor een vriend. Als je er een wilt - zet je naam in de comments of tweet me ‘Ik wil winnen’ en volgende week wordt er willekeurig een winnaar gekozen.

De Rock 'n' Roll Edinburgh Halve Marathon is terug op zondag 14 april 2013. Na het succes van de inaugurele 2012 Rock 'n' Roll Edinburgh Halve Marathon, die 5.000 lopers uit de hele wereld trok, is de race terug en belooft een evenement die hardlopers nooit zullen vergeten.
De Rock ’n’ Roll Marathon Series, ontstaan ??in San Diego, is een combinatie van livemuziek en hardlopen waarbij bands en DJ's optreden op elk mijlpunt langs de route, en een feestelijk finishconcert.
Evenementregisseur Shannon Davis zei: “De inaugurele Rock 'n' Roll Edinburgh Halve Marathon was een enorm succes en we kijken ernaar uit om in 2013 groter en beter terug te keren naar Edinburgh. Nike Roshe Run Womens We verwachten dit jaar met ongeveer 7.000 lopers te trekken reizen van over de hele wereld om te genieten van de festivalachtige sfeer en de spannende raceroute die een prachtig uitzicht op de stad biedt. ”
Rock 'n' Roll Marathon-evenementen trekken zowel competitieve hardlopers als mensen aan die plezier willen hebben terwijl ze fit worden, waardoor het een geweldig evenement is om deel te nemen aan of je op zoek bent naar een nieuw persoonlijk record of je gewoon wilt aankleden als je favoriete rockicoon om de festivalachtige sfeer van de Rock 'n' Roll Edinburgh Half Marathon te ervaren.
Het Rock ’n’ Roll-parcours biedt uitzicht op Edinburgh. Beginnend en eindigend in Holyrood Park, hoogtepunten langs het parcours zijn Grassmarket, de Meadows, de Mound, het Queen's Palace in Holyrood, het Schotse parlementsgebouw, Edinburgh Castle,Adidas Zx 750 Dámské Portobello Promenade, de Firth of Forth en Arthur's Seat.

Mensen vinden die overeenkomen met uw fitnessniveau en intensiteit kan altijd een uitdaging zijn, maar fitmob heeft een manier voor u opgezet om verbinding te maken met het type trainingspartner (en coach) dat het beste bij u past. Het resulteert in een authentiek partnerschap van fitness, gemeenschap en technologie. Op dit moment is fitmob actief in de Bay Area waardoor gebruikers online toegang hebben tot een aangepast schema, maar dit zou in bijna elke stad kunnen werken in de toekomst.

fitmob heeft een kans samengesteld voor wat zij 'gedeelde persoonlijke training' noemen. Het is een leuke en betaalbare manier voor maximaal 6 personen om te matchen met een gecertificeerde trainer en training van topklasse in een groepsomgeving. De MobTribe kiest een geschikte locatie in de stad om te trainen en elkaar te motiveren om resultaten te behalen. De trainer, met de hand geplukt door fitmob, helpt elk stamlid zich te concentreren op persoonlijke aandacht, voedingstips, het bijhouden van dagelijkse activiteiten, off-day trainingen en training.

Het lichaam is een verbazingwekkende maar verbijsterende zaak. Miljoenen jaren van evolutie hebben ons dingen als duimen gegeven, essentieel voor het openen van potten met olijven en het sms'en van een partner om te zeggen dat je te laat bent. We kunnen rechtop staan ??en snel Nike Air Max 90 Damenrennen (en sommigen van ons kunnen dat) voor een bus. Maar er zitten nog een paar kieren in het ontwerp.
De IT-band die van heup tot knie loopt en er is om ons te stabiliseren terwijl we rennen, is een lastige kleine kerel. En als het niet gelukkig is, maakt het je dit bekend, vaak in de vorm van een pijn die voelt alsof nagels door je knie worden gehamerd.

Zo'n situatie gebeurde me vóór Kerstmis. Een consult met een fysio had me verteld dat de milde pijn die ik in mijn knie voelde, te wijten was aan een ongelukkige IT-band. Ik kreeg wat oefeningen om mijn bilspieren te versterken.

Een plek om te fietsen op een fiets met een te lage stoel en een paar lange runs later en mijn knie liep dood, lopend en naar beneden. Dus ging ik op internet.
Sisti asmenin inut
Perokti forum:
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Praome prisijungti arba prisiregistruoti.

Nra reiting.
Prisijungti
Nario vardas

Slaptaodis

Dar ne narys?
Registruokis

Pamirai slaptaod?
Paprayk naujo
Facebook

Praneðkite naujienà

Paskutiniai straipsniai
Nordami matyti panel turite prisijungti/usiregistruoti.
Reklama
aukykla
Jei norite rayti inutes, turite prisijungti/usiregistruoti.

antalyaliali
16/12/2019 07:47
Hey there guy's wish you all the best in the new year dosemealti hali yikama

froge
14/09/2018 19:11
gal kas zinot kur vilniuj stipinuoja ratus?

Ulonas
19/04/2018 14:18
Laba, čia gyvų yra?

Plunas
27/03/2018 18:54
kas i kritine?

akmenas
25/02/2018 13:40
hi

aukyklos archyvas
Reklama
Skaitliukas