Navigacija
Pagrindinis
Forumas
SKYPE CHAT
Parama
Patalpink
Paieðka
RSS
Susisiek
Reklama
@minam.lt
Pasirink
Straipsniai
Dviratis?
Dviraèio tipai
Gamintojai
Eismo taisyklës
Leidiniai
LT Olimpieèiai
Patarimai
Pamokos
Tuning`as
Garaþas
Video galerija

BMX
Kas yra BMX
Pamokos
Video

PRAMOGOS
Darbalaukiai
Foto galerija
Muzika
Video
Þaidimai

KELIONËS
Dviraèiø nuoma
Turisto atmintinë
Trasos
Þygiai

KRITINË MASË
Kas yra KM?
KM taisyklës
Organizacija
KM uþsienyje
KM Tvarkaraðtis
KM Video

KITA
Taisyklos/Shop
Humoras
Kritinë masë
Vilnius: 2020-02-28 18:00 Katedros aikðtë
Kaunas: 2020-02-28 19:00 Miesto sodas (prie Muzikinio teatro)
Klaipëda: 2020-02-28 18:00 Prie “BIG”
Alytus: 2020-02-28 18:00 Rotuðës aikðtë
Jonava: 2020-02-28 19:00 Prie parduotuvës “Iki” aikðtelë (Chemikø g. 1)
Këdainiai: 2020-02-28 18:00 Rinkos aikðtë
Paneveþys: 2020-02-28 18:00 Laisvës aikðtëje prie fontano
Maþeikiai: 2020-02-28 18:00 Senamiesèio parko stadionas
Marijampolë: 2020-02-28 18:30 prie parduotuvës “Liuks dviratis” (Kauno g. 59)
Ðiauliai: 2020-02-28 18:00 Prie Dviraèiø muziejaus (Vilniaus g. 139)
Visaginas: 2020-02-28 18:00 Aikðtë prie Hansabanko (Veteranø 5)
Palanga: 2020-02-28 18:00 Prie Palangos botanikos parko pagrindinio áëjimo(ðiuo metu nevyksta)

RSS

Naujienø RSS
Orai
Apklausa
Ar mëgstate vaþinëtis dviraèiais?

Taip

Ne

Að nemëgstu ðio sporto

Nordamas balsuoti turite prisijungti.
Reklama
Temos perira
MINAM.LT | MINAM.LT | Nuomonës/Naujienos/Info

Atspausdinti Reitingas Naujoji perira

Autorius pijnen waarmee de meeste
Banning

Member

Nario avataras

Rank 9

Praneimai: 1671
stojs: 08.06.18

Parayta 17-01-2020 04:31
Hardlopen zou niet je hele leven in beslag moeten nemen (we willen), als we banen hebben om te werken en leven om te leven! Een andere optie is dat je gewoon voor de lol kunt rennen en nooit kunt trainen voor een race. Niet racen maakt je niet minder een hardloper. Als je schema je niet toestaat om te trainen voor een race, registreer je dan niet voor een race. Ons lichaam Nike Air Vapormax Herren benadrukken om te rennen als het moe is van het werk en het leven, is misschien niet het beste idee. De tijd zal komen dat je vrije weekenden hebt om je Nike Internationalist Mens runs binnen te krijgen. Houd de run leuk en ontspannend!

Onthoud dat evenwicht gaat over tijd nemen voor jezelf, zodat je je niet overweldigd voelt. Hardlopen is een prioriteit, maar niet alles is alles. Als het als een karwei voelt, neemt het al het plezier weg! Hardlopen kan ons leven op meer dan één manier organiseren. Het vinden van een routine en het plannen van je dag zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt met alle prioriteiten om te balanceren. Omdat rennen een prioriteit is, kunnen we andere dingen die voor ons belangrijk zijn niet vergeten.

Het woord episch wordt waarschijnlijk veel gebruikt op blogs, maar dit is eigenlijk episch. Ze zullen me volgende maand naar L.A. vliegen voor een fotoshoot (NBD), leuke trainingsevenementen voor ons plannen en ons naar races sturen. Ik kan niet wachten.

Ik heb dit de afgelopen Adidas Ultra Boost Donna weken aan vrienden verteld sinds ik erachter kwam en de reactie van iedereen is hetzelfde: “OMG! Ik heb dat op de middelbare school gedronken! Dat vond ik geweldig! 'En ik ook. Mijn moeder kocht het soms voor me, maar ik herinner me dat de ouders van mijn vriendin Sara het ALTIJD in de koelkast in de garage hadden en ze me altijd zou vragen als ik er een wilde. JA!

Maar we zijn allemaal al lang geleden afgestudeerd en Propel heeft een beetje een facelift gekregen. (Dat heb ik echter niet.) Het is nog steeds hetzelfde smakelijke drankje na de training en je kunt het ook in pakjes vinden, wat handig is voor diegenen zoals ik die niet veel ruimte hebben om grote pakjes water op te slaan.

Zoek een lopend buddy waarmee je meerdere keren per week kunt trainen. Als je met iemand anders rent, houd je je af van alle ongemakken die je Nike Air Max 270 Uomo voelt (vooral als je aan langere runs begint). Vrienden kunnen je ook verantwoordelijk houden en je pushen om door te gaan, zelfs als je geest je anders Nike Blazer Basse Womens vertelt.

Vind uw grenzen - en test ze vervolgens.
Je bent uitgeput. Je knie?n doen pijn en je spieren doen pijn. Je hebt je limiet bereikt. Nu is het tijd om jezelf verder te duwen. Dwing jezelf om de run te voltooien, ondanks het fysieke ongemak. Als je dit doet, zul je zien dat je je doelen kunt bereiken en je het vertrouwen geven om de komende race aan te gaan.

Hoewel training draait om het voorbijgaan aan de normale pijnen en pijnen waarmee de meeste hardlopers worden geconfronteerd, zijn er momenten waarop je je arts moet raadplegen. Als de pijn langer dan 72 uur aanhoudt, verergert of beperkt is tot één plek, moet u meteen een afspraak maken met uw arts. Het is ook een Adidas Superstar Herren goed idee om met uw arts te praten voordat u met een trainingsplan begint. Hij of zij kan met u samenwerken om ervoor te zorgen dat u goed traint en uw lichaam Adidas Yeezy Boost 350 Damen helpt beschermen tegen ernstig letsel.

Nu we hebben besproken hoe je je hersenen kunt trainen, laten we het hebben over de eigenlijke race. De dag waarop je je hebt voorbereid, is eindelijk hier. Je bent klaar om deze volgende uitdaging aan te gaan. Je begint de race met een energiek en zelfverzekerd gevoel.
Sisti asmenin inut
Perokti forum:
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Praome prisijungti arba prisiregistruoti.

Nra reiting.
Prisijungti
Nario vardas

Slaptaodis

Dar ne narys?
Registruokis

Pamirai slaptaod?
Paprayk naujo
Facebook

Praneðkite naujienà

Paskutiniai straipsniai
Nordami matyti panel turite prisijungti/usiregistruoti.
Reklama
aukykla
Jei norite rayti inutes, turite prisijungti/usiregistruoti.

antalyaliali
16/12/2019 07:47
Hey there guy's wish you all the best in the new year dosemealti hali yikama

froge
14/09/2018 19:11
gal kas zinot kur vilniuj stipinuoja ratus?

Ulonas
19/04/2018 14:18
Laba, čia gyvų yra?

Plunas
27/03/2018 18:54
kas i kritine?

akmenas
25/02/2018 13:40
hi

aukyklos archyvas
Reklama
Skaitliukas