 Elektrinis dviratis jau seniai nebe naujiena. Galimybë pagal poreiká
ásijungti dviraèio variklá bei uþkilti á statesná kalnà yra itin viliojanti, kad
ir mûsø didmiesèiø gyventojams.
„Uþkietëjæ“ dviratininkai tokius iðsidirbinëjimus yra linkæ
ignoruoti, o tuo tarpu skeptiðkai á susisiekimà dviraèiais þiûrintys þmonës
galëtø ávertinti elektrinio dviraèio privalumus.

Kompanija „Green Wheel“ (lietuviðkai skambëtø kaip þaliasis ratas)
pristatë sistemà - trys viename. Jeigu anksèiau norint ásigyti elektriná dviratá
reikëdavo itin daug sumokëti, tai su kompanijos trys viename produktu savo
mylimiausiam dviraèiui variklá ámontuosite ir be specialiø þiniø.
„Þaliojo rato“ idëja paprasta: baterija, variklis bei galios valdymo schemos
sumontuotos vienoje dviraèio stebulëje. Tokiu bûdu labai supaprastinus
konstrukcijà laimima, mat perdaryti dviratá uþtrunka vos kelias minutes,
tereikia pakeisti senà dviraèio ratà naujuoju, ir prie vairo sumontuoti greièio
valdymo rankenëlæ.
Rato charakteristikos irgi stebinanèios, mat kompanija tikina, jog baterijos
tarnaus net iki 64 000 kilometrø. Jeigu skaièiuosime, jog per dienà vidutiniðkai
nuvaþiuojama iki 30 kilometrø tai sistema tarnaus net iki aðtuoneriø metø.
Panaðios sistemos, kuomet variklis montuojamas rato stebulëje jau egzistavo,
taèiau reikëdavo papildomo akumuliatoriaus, kuris daþniausiai bûdavo tvirtinamas
ant bagaþinës. Na ir prie viso ðito dar prisidëdavo ir laidai, kurie ne tik
apsunkindavo sistemos instaliavimà, taèiau ir gerokai pagadindavo dviraèio
iðvaizdà.
blog.veloklinika.lt
|